2012. szeptember 18., kedd

Zöldséges barnarizs

 Cukkinit felszeletelve, borsót, karalábét kis kockákra vágva, sárgarépát szintén kockákra vágva előkészítettem
 Oliva olajon hagymát dinszteltem
 Rádobtam a barnarizst, sóztam, borsoztam
 Aprózott petrezselyemzölddel meghintettem, majd háromszoros vízzel felengedtem
 Rátettem külön párolós edényben a zöldségeket és megpároltam az egészet egy fél óra alatt
 Én főfogásként tálaltam, de hús mellé köretnek is kitűnő, ha összekeverjük a rizst a zöldségekkel
Jó étvágyat hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Szuper recept, nagyon szeretem én is. Hasonlóan készítem, főleg diétázós időszakomban. Szeretnélek meghívni hozzám, ha van kedved játszani! http://edikonyhaja.blogspot.hu/2012/09/normal-0-21-false-false-false-hu-x-none.html várlak szeretettel!

    VálaszTörlés