2012. április 7., szombat

Húsvét 2012.

Húsvéti kalács:









Két kalácsot sütöttem, az egyikbe kakaót is tettem, a nagyobbik sima kalács lett.
Most annyit változtattam a recepten, hogy barna nádcukrot használtam fel hozzá. 

Szezámmagos kenyér sokféle lisztből:





A mostani kenyeremhez többféle lisztet adtam. Tönkölybúza lisztet, sima lisztet, tökmagos lisztet, graham lisztet, tk.rozslisztet. Az összes liszt 70 dkg-ot adott ki.
Tettem még hozzá egy ek. burgonyapelyhet, kicsi őrölt lenmagot, két ek. szezámmagot egészben és egy kanál búzakorpát. A kovászt még reggel elkészítettem, így már csak egy kis melegvizet kellett a tésztához adnom meg egy kis vajat, sót. A vizet a végén adagoltam a tésztához, hogy a kellő állaga meglegyen.
Soknak találtam a tésztát a formába, ezért egy kis darabot elvettem belőle és megcsavartam, külön megsütöttem. Az íze valami mennyei!

Tepertős pogácsa:


Linzerek:



Sonkatál

 A kétféle kalács
 Jobbra  a kenyerem
 Édes túró

1 megjegyzés: