2012. június 27., szerda

Újkrumpli kapros tejfölös uborkasalátával

Ma egy klasszikus, minden összetevőjében friss házi alapanyagokból készült vacsorát készítettem.
 A kertből való az újkrumpli, az uborka, a kapor, a petrezselyemzöld, az újhagyma. A szalonna házi füstölés. 
Az újkrumplit tisztítás után enyhén sós vízben megfőztem. A házi füstölésű szalonnának kisütöttem a zsírját, ebben a zsírban pirítottam meg a kockára vágott hagymát, és a kiszedett krumplira öntöttem. Fűszereztem még borssal, pirospaprikával és megszórtam frissen vágott petrezselyemmel.
Az uborkasalátához a kertből frissen szedett uborkát meghámoztam, felszeleteltem, besóztam, és amikor levet eresztett hozzákevertem két nagy tejfölt, ízesítettem borssal és frissen vágott kaporral. A levét sohasem öntöm le az uborkának, sosem csavarom ki, hiszen abban vannak a vitaminok és az enzimek!
Mennyei eledel és könnyű vacsora! 
A kisütött szalonnakockákat nyugodtan rá lehet tenni, annak, aki nem diétázik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése