2011. november 1., kedd

Gombapörkölt tésztával


Gombapölkölt  erdei laskagombából :
Az erdei laskagombát megtisztítottam, apró darabokra vágtam és sós vízben előfőztem. 
Hagymát pirítottam egy lábasban, erre tettem a leöblített előfőzött gombát, majd fűszereztem sóval, borssal, fokhagymával, paprikakrémmel. Kevés vízzel felengedve puhára pároltam és tésztával tálaltam.


Tejszínes erdei laskagomba tésztával:
Az előfőzött laskagombából vettem el, mert elég sokat szedtünk, kb. 2,5 kg volt, ezért úgy gondoltam, hogy kétféleképpen készítem el. Az egyik feléből gombapörkölt lesz, a másik felét tejszínesen készítem el. Tehát a felét szintén hagymára dobtam, majd  tejszínnel pároltam puhára, fűszereztem sóval, borssal, házi vegetával.
Készítettem egy kis világos rántást és ezzel krémesítettem a gombát. Ehhez is jól illett a kifőzött tészta.
Nagyon ízlett az egész családnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése