2011. március 10., csütörtök

Egészséges életmód 2.

Ezt a zöld turmixot a mai vacsorámként készítettem:
banán-spenót-fehérretek levél kevés vízzel turmixolva


.................................................

Ma ez volt a vacsorám:

Pirítós korpás kenyerem avokádóval, megszórva pirított szezám- és lenmaggal,
kínai kel levelének a közepét kivágtam, azt ettem hozzá, nagyon finom ropogós, olyan, mint a jégsaláta
és zöld turmix avokádó-sóska-eperből.
Kissé bizarr lett a színe, de az íze annál finomabb lett, igazából csak az eper íze érvényesült.
Fagyasztott eperből és sóskából készítettem, de már alig várom, hogy legyen a kertben is, és frissen készíthessem belőle a turmixomat.



............................................................

Ezt a salátát készítettem ma vacsorára:
Paprika, paradicsom, lilahagyma, kínai kel csíkok, uborka kis sóval összekeverve.
Pirítós magvas kenyér fokhagymás tejföllel megkenve és pirított szezámmaggal és lenmaggal megszórva.


...............................................................................

Spenótos galuska reszelt sajttal


A nokedlitésztába pici vízzel elturmixolt spenótleveleket kevertem, frissen szedve a kertből!
Egyszerűen csak ráreszeltem a sajtot a tetjére. Nekem nagyon ízlett, ezután mindig benne lesz a menümben ez a fogás.

...................................................................... 
Itt egy másik zöld turmix: banán-spenót, a spenót frissen szedve a kertemből! 

. 

..........................................................

Télére készítettem a fagyasztóba kevés vízzel turmixolt spenótot, hogy télen is hozzájuthassak a finom nedűhöz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése