2011. március 10., csütörtök

Hogyan készült a szivárvány tortám képekben



A szivárványos tortámat 10 tojásos piskótából készítettem, úgy, hogy négyfelé vettem a piskóta krémjét, és egyet-egyet beszíneztem ételfestékkel zöldre, pirosra és lilára, egy pedig maradt sárgán.
A krémmel ugyanígy jártam el, 2 banánpudingot 7 dl tejjel és 15 dkg cukorral megfőztem, amikor langyosra hűlt, Hulala tejszínből vert habot kevertem bele, ezzel lazítottam a krémet. De még előtte két részre osztottam, az egyik felét halványzöldre a másik felét narancssárgára színeztem.
Majd készítettem még 2 vaníliapudingos krémet is ugyanígy, ezt is két részre osztottam, az egyik felét rózsaszínűre, a másik felét kékre színeztem.
Csoki rudak:
Lemértem, hogy milyen magas lett a torta, és bejelöltem az üveglapon, hogy a magassága megegyezzen a torta magasságával. Nehogy az egyik rúd magasabb legyen, mint a másik. Egy tábla étnugátot felolvasztottam gőzön, majd kiöntöttem az üveglapra, és elkenegettem szépen egyenletesen. Tortakrém lapát segítségével kisodortam a csoki rudakat, és ezzel díszítettem a torta oldalát.
A tetejére és az aljára szivárványszínű krémrózsákat nyomtam.
A színek nagyon szép élénkre sikerültek, aminek nagyon örültem, de a kép sajnos ezt nem adja vissza.
A krém íze nagyon finom lett, a tejszínhabos puding jó választásnak bizonyult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése