2011. március 10., csütörtök

Hogyan készült az indiáner képekben


Hozzávalók:

10 db tojás sárgája
20 db tojás fehérje
20 dkg kristálycukor
45 dkg liszt
4 cl víz
tejszínhab
csokoládé bevonó

A tojások fehérjét és sárgáját külön edénybe szétválasztjuk. A tojás fehérjét és a cukrot folyós habbá verjük. A sárgáját a vízzel és kevés liszttel kihabosítjuk. A sütőlapra  nyomott kis formákat gőzmentes sütőtérbe 170 C-on 20 perc alatt készre sütjük. Miután kisült kis lyukat vágunk egy kiskanállal a közepébe és muffin papírba helyezzük. Majd amikor csokoládéba kimártottuk a tetőket, az aljakat megtöltjük cukrozott tejszínnel, és ráhelyezzük a kész tetőket.
Én annyit változtattam a recepten, hogy puncspudinggal elkevert tejszínhabos krémet készítettem, először azt töltöttem a sütibe, majd tejszanhabot nyomtam rá, úgy tettem rá a tetejét. Eléggé babrás, de megéri a fáradtságot, mert nagyon finom süti!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése