2011. december 22., csütörtök

Kosárka Karácsonyra


A kosárka formába tettem a tésztát


Itt a barack maggal együtt kisülve


Itt még csokimáz nélkül


Itt már olvasztott csokival lecsurgatva


Itt már tálcára készítve a többi aprósütivel. A kis kosárkák tetejére fondant hóhelyheket tettem.

Kosárka:

30 dkg liszt,  15 dkg vaj, 15 dkg porcukor, 10 dkg daráltdió, 1 tojás,  1 kanál kakaó

Töltelék: 20 dkg vaj, 15 dkg porcukor, 1 vaníliás cukor,  20 dkg darált keksz, 10 dkg darált dió, rumaroma, tej, hogy formázható masszát kapjunk. 
A hozzávalókat kézzel összegyúrtam egy jól formázható masszává és ezzel töltöttem meg a kis kosárkákat. 
Tetejére csokit olvasztottam.

1 megjegyzés:

  1. Szoktam kosárkát sütni, főzött krémmel és gyümölccsel a tetején kínálom, vagy diós krémet púpozok bele és együtt kisütöm.

    VálaszTörlés