2011. december 26., hétfő

Töltött gomba és sertésszelet Karácsonyra

Itt a töltött gomba burgonyás ágyon
Itt már leöntve besamellel
Ezen már a reszelt sajt is rajta van
Tálalva a töltött gomba


Ez pedig a husi besamelles reszelt sajttal 


Az egyik tepsibe bekészítettem a burgonyás alapot, szeletelt burgonyából, hagymából, sárgarépaszeletekből. Befűszereztem sóval, borssal, kevés delikáttal, fokhagymával. Erre az alapra raktam rá a csiperkéket zsemletöltelékkel megtöltve. A másik tepsiben ugyanerre a burgonya alapra helyeztem rá a sertés szeleteket, csak annyi változtatással, hogy ehhez nem tettem sárgarépaszeleteket,  és ezekre is tettem a töltelékből. Majd besamellt készítettem és két nagy doboz tejfölt kevertem bele, ezt ráöntöttem a gombára és a husira, majd reszelt sajttal megszórtam, így tettem a sütőbe alufóliával betakarva. Kétszáz fokon másfél óra alatt megsült légkeveréssel mindkét tepsivel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése