2012. március 18., vasárnap

Krumplibundás csirkemell színes salátával





Hozzávalók a csirkemellhez:
3 csirkemell 
só, bors, esetleg csirke fűszerkeverék
olaj a sütéshez

Hozzávalók a krumplibundához:
3 nagyobb krumpli reszelve
kevés liszt
egy fej hagyma reszelve
3 gerezd fokhagyma reszelve
só, bors
2 tojás

Hozzávalók a színes salátához:
csíkokra vágott sárgarépa,
cukkini,
uborka,
lilahagyma,
újhagyma szár, (az ablakban hajtattam)
paradicsom
pici só

A bundához a krumplit lereszeltem, összekevertem a fent leírt hozzávalókkal, majd a befűszerezett és elősütött csirkemelleket beleforgattam a masszába, és forró olajban kisütöttem. A serpenyőben még raktam a szeletekre a krumplis masszából és jól rányomkodtam.
A salátához valókat felcsíkoztam, és egyszerűen pici sóval összekevertem.
Ez a finom egészséges színes saláta annyira feldobta a csirkemellet, olyan friss és üde színfoltja volt ennek az ebédnek. Nem beszélve arról, hogy nem terheltem meg vele a gyomromat és ellátott vitaminokkal, élő enzimekkel, amire ilyenkor tavasszal nagy szükségünk van.
Tettem hozzá még egy kis francia salátát is. 



1 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon fincsi volt! :) Megtévesztő a krumplibunda, de kellemes meglepetés éri azt, aki beleharap! :D

    VálaszTörlés