2012. március 4., vasárnap

Vitaminbomba







A gyümölcscentrifugába sorba belepakoltam sárgarépát, céklát, jégsalátát, retket, és sok-sok almát.
A végén négy citrom levét is hozzácsavartam és már kész is volt a finom vitaminbomba. Ilyenkor tél végén bizony nagy szüksége van szervezetünknek a vitaminokra és élő enzimekre.

...................................................................................................

Ma kipróbáltam csak sárgarépa és alma keverékét úgy, hogy meghámoztam a répát is és az almát is, így a pépet is meg lehet enni, ha nincs benne a héja, így sokkal finomabb. A végén facsartam bele két citrom levét.
Nagyon finom lett!




.....................................................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése