2011. július 16., szombat

Csirkecomb darabkák fűszeres szószban, pirított zöldségekkel és tésztával, csatnival








A csirkecombot feldaraboltam kisebb darabokra. Hagymát pirítottam kevés olajon, majd ebbe tettem a husit és lepirítottam kissé. Fűszereztem wok fűszerkeverékkel, friss reszelt gyömbérrel, mézzel, borssal, sóval, egy egész citrom levével, kecsappal, fokhagymával, felöntöttem kevés vízzel, majd puhára pároltam.
A végén keményítős vízzel besűrítettem.

A tésztához a zöldségeket (zöldbab, cukkini, hagyma, répa, káposzta) forró olajon 12 perc alatt roppanósra pirítottam, fűszereztem wok fűszerrel. A spagettit megpirítottam olajban, majd megfőztem sós vízben. A zöldségeket összekevertem a tésztával. 

Meggy- és sárgabarack-sárgadinnyés csatnival kínáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése